Landi Renzo OMEGAS DIRECT

Landi Renzo OMEGAS DIRECT

Instalația GPL auto Landi Renzo Omegas Direct a fost conceput luând în considerare particularitățile motoarelor cu injecție directă. Este un produs de avangardă având în vedere progresul tehnologic înregistrat în ultimii ani în rândul injecţiilor directe de benzină, având drept scop declarat un standard minim al normelor de poluare, un consum scăzut şi o performanţă auto (cuplu\capacitate cilindrică) bună.
Landi Renzo, prin instalaţia GPL Omegas Direct, oferă o soluţie de conversie la GPL pentru foarte multe modele de autoturisme.


Centralele GPL din componenţa instalației GPL auto Landi Renzo Omegas Direct (AEB 3000, DI 108, DI 60) sunt asambate în carcase metalice și beneficiază de rezistență ridicată la praf, temperaturi înalte și apă potrivit standardului IP6K9K. Acestea dispun de conectivitate OBDII prin intermediul protocoalelor K și CAN pentru o diagnoză amănunţită a sistemului de injecţie de benzină. Reductorul GPL LI 10


Reductorul GPL LI 10 a fost proiectat beneficiind de experienţa OEM a companiei Landi Renzo cu principalii producători auto internaţionali testat şi validat după numeroase teste de anduranţă şi funcţionalitate. Designul compact înglobează atât electrovalva comandată de către ECU GPL, ce permite alimentarea cu carburant la întrunirea parametrilor optimi de funcționare pe GPL cât şi filtrul de GPL. Acesta a fost proiectat şi testat pentru a echipa motorizări normal aspirate sau turbo.


Reductorul GPL LI 10 este disponibil în 2 versiuni:
– LI 10 ce poate gestiona motorizări de până la 160 kW;
– LI 10 Majorat ce poate gestiona motorizări de până la 210 kW.


Reductorul GPL LI 12
Designul compact al noului reductor GPL LI12 înglobează electrovalva de închidere a circuitului cât și filtrul de GPL și permite pozitionarea acestuia chiar și in cele mai aglomerate zone din compartimentul motor, pentru un montaj GPL perfect, asigurând performanțe ridicate pe motoarele normal aspirate sau turbo de până la 120kW.


Rampa GPL GIRS 12
Rampa de injectoare GPL GIRS 12 prezintă o soluție revoluționară realizată prin procedee de injecție cu material tehnopolimer care înlocuiește vechiul procedeu de prelucrare a metalului, fiind astfel rezistență la variațiile de temperaturi (cuprinse între -40°C și + 120°C) și presiuni mari (de până la 10 bar -prag testare laborator) prezente în compartimentul motor. Dimensiunile reduse o fac uşor de amplasat chiar şi în compartimentele motor mai aglomerate. Etanşeitatea ei, protecția la praf, rezistența la temperaturi înalte și apă este asigurate graţie conectorului din dotare cotat cu clasa de protecţie IP6K9K. Se adaptează perfect diferitelor tipuri de motoare graţie celor 5 dimensiuni ale injectoarelor și a diferitelor configurații în care aceasta este disponibilă (rampă monobloc de 2, 3 sau 4 injectoare). Pentru extinderea duratei de viață a rampei de injectoare GPL, producătorul pune la dispoziție un kit de revizuire individuală a injectorului de GPL.


Rampa GPL MED II
Rampa de injectoare MED II păstrează caracteristicile tehnice și fiabilitatea ce au făcut din aceasta o alegere pentru constructorii mondiali de autoturisme. În plus rampa de injectoare este pregatită să facă față în situațiile des întâlnite în care calitatea carburatului GPL este una scăzută, păstrând o funcționare bună chiar și în aceste condiții. Se adaptează cu success diferitelor tipuri de motoare graţie celor 5 dimensiuni ale injectoarelor și a diferitelor configurații în care aceasta este disponibilă (rampa monobloc de 2, 3 sau 4 injectoare).


Comutatorul GPL permite vizualizarea şi selectarea carburantului pe care doriţi să-l utilizaţi. De asemenea acesta permite vizualizarea nivelului de carburant GPL din rezervor prin intermediul celor 5 leduri din partea superioară. Comutatorul GPL dispune de un dispozitiv acustic, care atenţionează utilizatorul cu privire la trecerea pe benzină pentru joasă presiune (la terminarea carburantului) sau la trecerea pe benzină în urma apariției unei erori (funcție de diagnoză).


Multivalva GPL – permite stocarea carburantului în rezervorul GPL, menține sub control presiunea carburatului GPL fiind un element de siguranță al instalației GPL și asigură alimentarea cu carburant GPL a componentelor din compartimentul motor prin intermediul conductelor de înaltă presiune la îndeplinirea condițiilor optime de utilizare a carburantului alternativ GPL.

Centrala GPL :

 *utilizează calibrări realizate de producător pentru fiecare tip de motor (cod de motor);
– *permite activarea modului service de funcționare la ralanti exclusiv pe benzină în vederea stabilirii posibilității de identificare a funcționării defectuoase a motorului utilizând carburantul benzină;
– *beneficiază de funcție autoadaptivă conform informaţiior primite de la sistemul de management al motorului prin intermediul comunicării de tipul OBD II (protocol de comunicare K și CAN);
– *gestionează motorizări ce beneficiază de echiparea Valvetronik și Start&Stop;
– *permite activarea strategiei de recunoaștere a realimentării și trecerea automată pe GPL la pornirea motorului;
– *realizează test de verificare individual pentru funcționarea comutatorului, a injectoarelor de benzină, a injectoarelor de GPL, a electrovalvei;
– gestionează motorizări (GDI,FSI, TSI, TFSI, SCI,etc.) cu standarde de emisii poluante Euro 6 (Euro5, Euro 4 disponibile);
– poate echipa motorizări pe benzină normal aspirate sau turbo;
– gestionează motorizări de 3,4 5,6 sau 8 cilindri;
– beneficiază de strategia de prelevare a semnalului de turație motor direct de la bobina de inducție;

Reductorul GPL:

– poate echipa motorizări aspirate sau turbo până la 120kW (reductor LI12) sau până la 210kW (reductor LI10);
– alimentează motorizări aspirate sau turbo;
– este echipat cu o supapa de suprapresiune (5 bar);
– debitul nominal de funcționare este între 33 – 40kg/h (în funcție de versiune);
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67.