Landi Renzo EVO

Landi Renzo EVO

Sistemul GPL (instalaţia GPL auto) Landi Renzo EVO este unul dintre cele mai bine vândute instalaţii GPL din portofoliul producătorului Landi Renzo.
Piesele şi accesoriile din componenţă sunt testate în condiţii extreme de exploatare de renumitul producător de instalaţii GPL, Landi Renzo. Dimensiunea compactă a componentelor face instalaţia GPL auto (sistemul GPL) Landi Renzo EVO potrivită pentru multe dintre vehiculelor ce beneficiază de un sistem de injecţie catalizată multipunct.
Este proiectat pentru autovehicule cu motorizări de 2,3 sau 4 cilindri, normal aspirate sau turbo. Instalaţia GPL auto Landi Renzo EVO este compatibilă și cu norma de poluare Euro 6.

Centrala GPL EVO ( ECU) este asamblată într-o carcasa de tehnopolimer și beneficiază de rezistență ridicată la umiditate și praf potrivit standardului IP54. Centrala poate fi descrisă de instalarea uşoară, fiabilitate şi costuri reduse.
Rampa de injectoare GPL EVO este realizată prin procedee de injecție cu tehnopolimer și combină caracteristicile tehnice ale injectoarelor de ultimă generaţie cu o excelentă rezistență la impurităţile din GPL.
Reductorul GPL este un reductor de tipul monotreaptă compensat vacumatic ce beneficiază de schimbător de căldura lichid de răcire-GPL.
Comutatorul GPL permite vizualizarea şi selectarea carburantului pe care doriţi să-l utilizaţi. De asemenea acesta permite vizualizarea nivelului de carburant GPL din rezervor prin intermediul celor 5 leduri din partea superioară. Comutatorul GPL dispune de un dispozitiv acustic, care atenţionează utilizatorul cu privire la trecerea pe benzină pentru joasă presiune (la terminarea carburantului) sau la trecerea pe benzină în urma apariției unei erori (funcție de diagnoză).
Multivalva GPL – permite stocarea carburantului în rezervorul GPL, menține sub control presiunea carburatului GPL fiind un element de siguranță al instalației GPL și asigură alimentarea cu carburant GPL a componentelor din compartimentul motor prin intermediul conductelor de înaltă presiune la îndeplinirea condițiilor optime de utilizare a carburantului alternativ GPL.

Centrala GPL permite:

– permite posibilitatea de gestionare a carburantului GPL;

– poate echipa motorizări pe benzină normal aspirate și turbo;

– poate comanda 5 tipuri constructive de injector GPL;

– gestionează strategia de prelevare semnal de turație motor direct din semnalul injecției de benzină;

– strategie prelevare semnal de turație motor direct de la senzorul de axă cu came sau senzor volantă;

– gestionează motorizări de 2,3 sau 4 cilindri;

– permite trecerea pe GPL la un prag de turație stabilit de unitatea service montator și în funcție de gradul de uzură al motorului;

– schimbarea tipului de carburant de la benzină la GPL se poate realiza la un prag de temperatură al reductorului/vaporizator stabilit de unitatea service montator;

– permite pornirea motorului (cu temperatură ridicată) direct pe GPL când temperatura acestuia este de cel puțin 50°C;

– permite un număr de 10 porniri ale motorului pe GPL (cu temperatură scăzută) în caz de avarie al sistemului de injecție cu benzină;

– unitatea electronică de control permite funcționarea având o tensiune de alimentare între 9-16 V;

– gestionează motorizări ce beneficiază de echiparea Valvetronik, Start&Stop, Flex Fuel;

Reductorul GPL :

– poate echipa motorizări aspirate sau turbo până la 110kW (reductor LI02 ) sau până la 210kW (reductor LI10 );

– este echipat cu o supapa de suprapresiune (3.5 bar, 5.5bar);

– debitul nominal de funcționare este între 30 – 40 kg/h (în funcție de versiune);

– temperatură de lucru între -20°C…+120°C

– prezintă omologare conform Regulamentului European 6